Daemonworld

A blog Warhammer 40k-val, azon belül is a daemonokkal foglalkozik. Festés, sereglisták, csataleírások, versenyek és versenyeredmények egyaránt megtalálhatóak itt.

Friss topikok

  • Wolflord_EC: Azt írtam, hogy ETC tesztre nem megyek. ;) Versenynek még van esélye, ha a 2500 pontom kész lesz. :) (2010.01.19. 23:21) köszi, GW, de nem...
  • Wolflord_EC: @Petrow: A daemon sereg baromira specializált sereg. Külön bejegyzést érdemel, tervben is van. :) ... (2009.10.03. 16:21) új feladat, új év-no ETC
  • Wolflord_EC: Jön majd, hamarost. Épp az előbb csináltam egy mishapot. Leejtettem a félig kész szárnyas DP-m láb... (2009.09.01. 20:31) HQ folytatás

Linkblog

HTML

Rég volt már... De azért haladok :)

2009.11.24. 19:38 | Wolflord_EC | Szólj hozzá!

Huh, nagyon régen írtam már... Túl sok a munka. :( Na, de most nem erről lesz szó.

Szóval, haladnak az ETC tesztek, itthon is, Angliában is. Skótok is keresnek embereket és készülnek a válogatóikra, amerikaiak is beindultak. Svédeknél lassan már maga a csapat is adott.

Én pedig mázlista vagyok ebből a szempontból, egyre több emberrel tudok beszélgetni az ETC listákról. :) De persze ez még mind daemon szemszög, persze. :)

Hát, sajna, nekem nem a legjobbak a kilátások... Egyelőre még mindig nurgle papa és Epidemius vezet mind a UK GT-n, mind amerikában. De egyre többen kacsingatnak a többistenes listák felé is. Így lassan alakulgat a massza, hogy mit, hogyan, hova.

Ami viszont számomra szörnyű volt, hogy nem igazán úgy megy az egész, ahogy szeretném. Fiendsek engem nem nagyon szerettek, többiek lestek is, hogy mennyire rosszak... Pedig nem, csak jól kellene velük rendingre dobni. :P De nekem nem ment.

Közben én is rájöttem arra, hogy biza kell a nurgle is foglalónak, illetve, hogy nehezen nyírják ki.

Még nem tudom, hogy mi lesz a következő ETC tesztre a listám, illetve, hogy tudok-e menni, de valszeg igen. Sajnos, Daxora múltkor megmutatta, hogy eddigi elképzeléseim halottak (annihilationnél 10-1-re nyert, második foglaló meccsnél pedig wipe out-olt... 5 monsztás seregötletem így ment egyből a levesbe). Épp most a Tzeentch lövős DP-met festem, és még nem tudom egyelőre, hogy mi is lesz. Vagy egy KoS vezeti majd harcba erőimet, vagy egy ultraforge-os bloodthirster. Épp festett Tzeentch DP-m már tutira ott lesz, de hogy mellé még egy szárnyas Tzeentch DP, vagy 2 szekeres Tzeentch herald kerül-e, az még a jövő zenéje. És kellenek ugye a Crusherek is, mert különben megesznek CC-ben. 2*5 most a terv, majd meglátjuk, hogy mi is sül ki belőle. Ja, és a bearereket is konvertálom, SM-ből. :P Mivel már nem szeretem őket, és van egy nagy adag nem GW-s műgyanta koponyám, így megmutatom, hogy Nurgle nem válogat a noxious touch áldozatai között. :) Képek... Majd egyszer csak lesznek talán.

A bejegyzés trackback címe:

https://daemonworld.blog.hu/api/trackback/id/tr111549759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása